Hemliga jag.

Publicerad 2013-12-03 10:42:55 i Allmänt,

Att bloggen är anonym har inte att göra med att jag inte vågar stå för allt jag kommer spy ur mig här. Gud vet att jag spyr ur mig saker på fejjan och grälar vitt och brett med vännerna där.
 
Det är däremot så att jag är så förbannat hemlig av mig. Ingen får kolla i mina lådor, trots att jag inte har några sexleksaker som inte bör upptäckas. Jag har inga skelett i garderoben. Trots det får ingen se över axeln på mig när jag sitter vid datorn eller med telefonen. Att bli paranoid, är det ett ålderstecken?? :O
 
Kanske är bloggen ändå väldigt utelämnade för mig. Privat, som en dagbok. Hade dött om någon jag känner hittar den!
 
Vill nog ändå skriva på fejjan att jag startat en blogg. Har redan många fans, gamla klasskamrater som gillar mina texter. Men kommer inte ge adressen hit. Självklart bara för att jävlas. >:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela