Försten ut.

Publicerad 2013-12-03 10:04:05 i Allmänt,

Mina största problem just nu:
- VAD ska bloggen heta??? Jag har funderat på flera olika namn men uppenbarligen finns det fler genier därute. Det fick bli "debatteramera" eftersom jag förmodligen bara kommer skapa konflikter. Men tycka råkar vara ett av få saker jag är bra på.
- Att få bloggen att se snygg ut. Datorer och allt som har med dem att göra (pojkvännen som är datornörd ej inräknad) är inte min kopp te.
- Att jag är helt ny. Pinsamt att ha ett enda inlägg. Men men, det är bara att köra.
- Att det inte alls är roligare att tvätta för att jag gör det för någon annan. Det är lika jefla tråkigt och äckligt.
 
 
Den här bloggen tillägnas Bettan, som i flera år tjatat om att jag ska skriva. Jag har försökt starta en blogg några gånger, men eftersom jag är vansinnigt lat så har det liksom aldrig kommit igång.
(När jag bloggat några år och blivit snuskigt rik tack vare det så kommer jag få skämmas inför den där Bettan..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela